Monday, July 26, 2010

Test Ohh Test....

Assalamualaikum...

salam Isnin kawan-kawan...Isnin selalu dikaitkan dengan Monday Blues...but, no more Monday blues ek...da malam-malam ni....hoho~
esok Selasa, so sambung Tuesday blues plak...hikk~
sem ni macam tak best lerrr...tak semangat aje nak pegi kelas...pagi-pagi liat aje nak bangun...adeiii...ape pasal plak ni cik Nurna oiii....tapi.........bukan saya sorang ok...classmates saya pon macam tu jugak...ahahaha~

maybe salah satu sebab sem lepas kitorang posting...baru lah saya tau bekerja lagi seronok dari belajar..biarpon penat & kadang-kadang banyak masalah dengan colleagues, tapi seronok...belajar pon seronok...tapi kerja lagi seronok..hahaha~

sem depan posting lagi....yayyyy!!!!!  tak sabar ok nak bekerja...hohoho~

ohh, sebanar nya bukan itu tajuk kita hari ni yekk...saya da jauh menyimpang dari matlamat asal ni....adoiii...kalo tullis entri mesti jadi macam ni...menceceh merepek tak tentu pasal dulu...da la panjang berjela....

haaaa...tengokkk!!!!  bila nak berenti ni cik Nurna oiiii!!!!!!!!!
muahahaha~


ok....tetttttt~


bila terlihat nye gambat stress study di atas, maka harus lah anda, anda,& anda faham keadaan saya saat ini....hihi~
tengah stress malas study ni....oppsss...kantoi sudaaa....hohoho~
esok saya ade test subjek OSH a.k.a Occupational Safety & Health...owhh...tersangat la best subjek ni...macam belajar Sejarah....adakah anda dapat bayang kan nye????  wink*wink*

ok la...saya nak pegi study ni...esok tak dapat jawab plak...hoho~
opppss...study ke tengok tv???? ahahaha~

2 comments:

cik panadol said...

gud luck for your test

Nurna said...

tQ cik panadol....ngeee~

Related Posts with Thumbnails