Wednesday, July 21, 2010

Libresse @ My College...

Assalamualaikum....

selamat hari Rabu...wink*wink*...saya sedikit gembira hari ni...sebab balik awal...asyik balik lewat je...letih tau...hikks~

hari ni saya nak cerita pasal event kat kolej saya semalam...Libresse team datang semalam...syok wehh...sebab boleh dapat free goodies....wahaha~
amboi-amboi, kalau pasal barang free laju jek koo ekk...tak malu betul...hihi~


see...bukan saya sorang jek tau...sape yang tak nak barang free kan??? huhu~
pssst...ni la kolej saya...sape tau diam2 jek...sape tak tahu jangan tanya saya...wahahaha~


ni goodie bag yang kitorang dapat...kad tu hasil personality test yang saya buat...tah betul ke tidak...dalam goodie bag tu best gak la...dapat free 12pcs...sila jangan tanya apa dalam tu...saya lepuk kang...huhu~

sape2 yang tak tau Libresse ni jual ape, sila la tengok tv tunggu iklan Yuna...haha~
Yuna duta Libresse ni....emmm...syok r Yuna dapat supply free jek...wakaka~
jual benda ni pon boleh untung berjuta kan...emmm...saya pon buat benda ni jugak la...boleh jadi kaya cepat....lalala~

last sekali.....



amek la muka budak busuk dalam kelas ni...hahaha~
ni tengah discussion pasal research project kitorang...saya da penat gileww sampai tertido2 mase lecturer bercakap...wahaha~
teruk gileww koo ni...


No comments:

Related Posts with Thumbnails