Monday, July 5, 2010

Misi Mencari Baju Raya...

Assalamualaikum....

halluu hallu everybody....miss me???? bahaha~
 perasan sendiri di situ...

hari ni baru la sempat nak update haa...penat koo weekend baru ni...zero abis power saya...flat terus...lambat ni nak recharge balik....hohoho~

ok la..mari bercerita aktiviti weekend saya....SHOPPING!!!!! i likeeee....lagi2 dengan sayang ku ini...dapat la melepas rindu dekat 4 bulan tak jumpa...so, misi hari Sabtu adalah menuju ke Jalan Masjid India...cik Dayah kita ni nak cari baju raya...huhu~


dari rumah gerak ke KTM Serdang -> Bandar Tasik Selatan ->  amek LRT to Bandaraya -> turun SOGO...
ohh, kenapa plak saya describe detail plak ni???? adeiii~

ok...nevermind....


wardrobe of the day....


cik Dayah kita....


2 girls that loves shopping too much....
walla~


hari sabtu kan ad pasar malam...so, memang gerak dari rumah lewat sikit...sampai sana lebih kurang pukul 1...firstly yang dituju harus lah kadai kain...abes sume da masuk...Gulati's, entah ape kedai lagi la...lupa daa...last sekali terjah Jakel...

saya pon ada niat nak cari sepasang lagi...even my mummy da belikan 2 pasang, tapi, teringin la nak beli guna duit sendiri...sekali kantoi plak...da mummy sound jangan beli da sebab nanti takut tukang jahit da tak ambik....melopehh dennn....huhu~



taraaaa~
lawa x???
nanti awak nampak biru la dayah...
hak3~


ada kain yang sama tapi kaler hijau....cantik gileww wa cakap luu...jatuh hati kat situ...but, sebab mummy da pesan terpaksa lah membantutkan niat suci murni ku itu....lalala~

tak pe...tak pe...nanti nak raya haji saya beli jugak....hahaha~

so, guess what???? saya x shopping pon hari tu....cuma beli sehelai selendang ...wahhh...satu peningkatan...cam amazing jek saya tak beli pape tau...selalu nye mau abes rm100 kat situ...huhu~
tak pe...tak pe...bagus pe nafsu shopping da sedikit menurun...hak3~

hah...hari sabtu x abes duet, tapi hari ahad memang hari perabih duet....uwaaaa~


6 comments:

ardinihumaira said...

dear! tudung hitam tu dni suka.. dni ada satu kaler hitam beli kat adorable muslimah.. best pakai tudung tu ^__^

Anonymous said...

Cantiknya kain, nanti baju pasti lagi cantik!

Zaire 2012 said...

Tahun ni aku nak pakai je baju melayu tahun lepas..huhuhu... sebab aku beraya kat tempat orang.. x bali kampung..sedih2

Nurna said...

irene: aah...kaler biru tu mmg cantik..huhu~

Nurna said...

dni: wahh..yeke...hehe..saya ade satu lagi kaler putih tp yg lush crown tu..best kan pakai tudung ni...hehe~

Nurna said...

sujairi: la..kenapa x balik kampung??? xsyok r raya tempat org..huhu~

Related Posts with Thumbnails