Sunday, July 25, 2010

My Baby, Welcome To My World....Meet Your Siblings!!!!!!

Assalamualaikum....

selamat datang sayang....welcome to your new home!!!!!!!



taraaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!  lawa tak baby baru saya???????????? BABY C&K!!!!!!
i'm soo in love with her...tu pasal saya sanggup mem-parkinson-kan diri sendiri nak adopt die bawak balik....adeiiii~
siyess koo...mana tak parkinson, die la yang paling mahal saya pernah beli....wuwuwu~
tapi, tak pe....sebab die salah satu wishlist dalam tahun ni, so anda dimaafkan...lagipon, ni boleh kata kasut raya la kan...so, nanti boleh la claim subsidi dengan my mom....hahaha~

see see...bijak tak saya...lalalala~
so, ni la benda yang saya dambakan selama ni....weeeee...terkabul da satu hajat...
^o^


this one plak...my baby red....yang ni murah jek....beli 3 baby red baru dapat satu baby c&k...mana tak parkinson???? wahaha~
yang ni saya beli masa praktikal kat Mersing hari tu...ade la akak staff ni bawak catalog kasut....da saya ter-berkenan -kan....huhu~
susah susah....


so, baby c&k....welcome to your new home...anda anak ke-16 saya kot....haha...nanti kira balik...lupa da....
=_="


2 comments:

hamzah ian said...

hahaha... kasut rupenye.. banyak gile.. gua ade 2 kasut je.. hoho

Nurna said...

hamzah: 16 tu kasut lawa2 jek...selipar belasah sume x masuk kira lagi...hikss~

Related Posts with Thumbnails