Saturday, July 10, 2010

Keinginan Bershopping Sedang Membuak...OMG!!!!

Assalamualaikum...

selamat petang everybody....adalah agak pelik ye bila saya meng-update-kan blog ni lebih dari 1 post satu hari....pelik x??? pelik x??? haaa~
dan apabila ada nya post kedua dalam hari yang sama, maka harus lah post itu berkenaan perkara yang mengarut2...hahaha~

ok, that's me!!!

bila saya bosan-tak tau nak buat ape-padahal boleh study-sebab isnin ada tutorial pharmacology, maka dengan itu, terhasil lah entri sengal2 macam ni....haha~

mari bercerita tentang pakaian...specifically baju...yayyy!!!! nak cerita pasal seluar tak best pulak sebab saya tak suka beli seluar-sebab bila beli mesti kena alter-sebab tak de saiz yang tepat untuk saya-sebab saya x cukup inci....lalala~

kesimpulan nye, saya ade sangat sedikit seluar...asyik ulang pakai yang sama jek....hak3~

tapi, saya sangat suka beli baju...sampai da penuh almari-sampai kena hantar balik yang mana da bosan pakai tapi, masih lagi cakap tak de baju nak pakai...ohh my gosh...tu la perempuan...baju da berjuta dalam almari pon masih cakap tak de baju...whattheheck...!!!!

salah satu motivasi untuk diri sendiri....hak3~
tapi, skang ni nak cerita pasal baju lagi...adeiiii~

ok, proceed!!!!!!

semalam kat saya tengok ECLIPSE kat TS...(masih dalam usaha nak bagi orang envy...lalala~)
lepas tu memang wajib la jalan2 cuci mata kan...tak sah tau kalo pegi shopping mall tapi tak round abess...macam berdosa lak rase...hak3~

seyesly sakit jiwa berwindow shopping...nasib baik tak jadi gila terus lari pusing2 tak tentu hala....wawawa~
ini sudaa lebey....^^
bukan tak de duet nak membeli-belah....cuma tak nak pegi atm lalu keluar kan duet lalu duet tu disedekahkan kepada tokey kedai dengan rela hati...ohh, tidakk!!!! satu penyiksaan tau kalo tengok duet dalam akaun bank berkurang padahal salah sendiri sape suruh kuar kan..hak3~
tapi, satu penyiksaan jugak sebab terpaksa menahan diri dari membeli & berusaha memalingkan muka-buat2 tak nampak atm maybank yang gah bewarna kuning tu....agaga~

masya Allah, panjang betul intro....belum sampai isi penting lagi ni...bernanah la bijik mata korang baca entri mengarut tahap dewa nih...wahaha~

sebana nye saya nak bagitau yang saya da jatuh cinta kat satu COTTON ON cardigan nih...semalam sempat berjalan2 ke Pavillion lalu Intan terus ajak pegi usha CO...memang cantik la wa cakap lu...da la merahh merahh...drop dead gorgeous gituu...haha..lebey2 plak...


lebey kurang camni la cardigan tu...
saya sangat suka puffed shoulder macam ni...
sebab saya rase ia sangat comell..
lalu membuat orang yang memakai nya 
nampak comell juga....
haha~

kalo ikut gatal tangan boley jek nak rembat...2 for rm50 koo...mau tak bernanah mata tengok...tapi, disebabkan iman masih kuat, lantas kuar dengan bangga nya tanpa beli pape...wahaha~
pastu nampak pulak Charles & Keith...laju jek kaki nak pegi sana...lagipon kelmarin dapat msg FB, C&K stat end of season sales semalam..so, harus lah meng-usha mereka...hak3~

dan, esok nak jalan2 Midvalley plak...so, maybe mensedekah kan sedikit duet di Mid esok....uwaaaa~
tadi, baru jekk ibu terchenta me-warning supaya jangan berjoli sebab da dekat nak raya...nanti puasa nak shopping lagi...aiyyaaarkkk!!!!

shopping is irresistible!!!!!!!!!!!!!!!






mereka sangat cantik...saya sangat ingin kan mereka...hahaha~
of cos saya boleh dapat online tapi bukan ke lagi best bila kite dapat try & belek2 sampai puas hati sebelum sedekahkan duet tuu??? haha~
that's what i like about shopping...even tak mampu beli, dapat pegang @ try test ke, tu pon da cukup...hohoho~

4 comments:

Unknown said...

best ke eclipse?
xde duit tak best a nak shopping.. =p

velasrizal said...

i pn slalu try je klo xmampu beli...


Gara-Gara Ramalan Paul The Octopus !

Nurna said...

amad: eclipse best la...tapi, sape yang x suke twilight tu mmg la ckp x best..huhu~

2 la pasal...best nye jadi orang kaya...nak ape sume boley beli =_="

Nurna said...

velasrizal: haha..dapat try pon jadi la...at least dapat mersa jugak...huhu~

Related Posts with Thumbnails