Saturday, July 17, 2010

Movie : MANTRA --> recommended!!!!!

Assalamualaikumm....

semalam saya sempat tengok "MANTRA"...latest Malay movie terbitan Metrowealth...memang best la wa cakap luu...sangat berbeza dari movie2 sebelum ni...& i highly recommended this movie....sila lah pegi terjah panggung tengok cerita ni yek...huhu~

tak menyesal tau...actually, saya antara orang yang skeptik dengan filem Melayu...boleh kira dengan jari berapa jek filem Melayu yang saya tengok kat wayang...lagi2 filem seram...mintak maaf ok...saya memang sejak azali penakut...

tapi MANTRA ni memang berbeza...saya rasa ni la filem seram Melayu yang berjaya...seyesly aura dia lain...semalam saya boleh kena tachycardia tengok cerita ni....haha~
tengok "Drag Me To Hell" pon tak macam ni...ape pon korang sume pegi la tengok MANTRA ok.....
^^


credit to GOOGLE


No comments:

Related Posts with Thumbnails