Sunday, July 18, 2010

Terasa Ala-ala Chef Plak 2 3 Hari Ni...lalala~.

Assalamualaikumm.....

selamat hari ahad rakan-rakan...how's your weekend??? mine was average....hahaha~
tadi bangun pagi da lewat...biase lah ujung minggu kan...pastu mandi2 then turun pegi pasar beli sayur...cadang nye nak masak tom yam hari ni...da lama tak masak tom yam...uhuu~

cam rajin la plak saya kan...semalam spaghetti, hari ni tom yam plak...bila datang mood rajin macam ni la...jap g datang mood malas, saya keje makan jek...cik Dayah la terbongkok-bongkok masak sorang-sorang...saya jadi tukang rase jek...wahahaha~

by the time saya menulis entri ni, saya baru jek lepas melahap sepinggan tomyam...haha...sepinggan yek...sebab makan dengan nasik...tomyam terus cedok dari periuk jek...wakaka~
teruk punya anak dara....jimat bekass weiiii....hihi~

opps sori...gambar sebagai bukti tak ada...sebab macam tak senonoh jek nak amik gambar tomyam dalam periuk....lalalala~



credit to GOOGLE

nah amik tom yam ni...haha~
lebey kurang la ghoper nye yek...(cari gambar nak lawa jek...kui3~) tapi tomyam saya lagi sedap tau....wahaha~
masuk bakul angkat sendiri di situ....(gelak guling2...)
^o^

2 comments:

hudhud said...

I lagi la, tomyam pun tk reti masak. haha :P

Nurna said...

ala senang je la...beli perencah tom yam...masuk dalam air, then campak2 sayur ayam segala bagai....taraaa!!!!! da boleh makan tom yam....hohoho~

Related Posts with Thumbnails