Wednesday, October 13, 2010

Tiba-tiba Terkenang Bila......

Assalamualaikum.....

minggu ni saya kat manufacturing unit...so, hari ni tolong packing ubat + tampal label sajerrr...memang tu je pon keje nye hari-hari...huhu~
tapi, hari ni best sikit sebab ade buat UNG EMULSIFICANT...saya tolong timbang bahan-bahan sampai la packing...satu pengalaman baru....plus, ade packing AQUEOUS CREAM  jugak... tapi cream ni bese jek...just packing balik dalam container kecik-kecik...

emmm...sambil buat keje, sambil la dengar radio...kalau tak memang bosan gileww ahh...huhu~

tiba-tiba ade la plak lagu ni.memang terimbau masa dulu lah...emmm...seronok nye masa sekolah dulu...kalau la boleh ulang masa dulu, kan...saya sanggup apa pon untuk balik ke masa dulu...tapi, tu lah...yang da berlalu tak mungkin berulang kan...ynag tinggal cuma kenangan...


Jujur

 
Duhai kekasih pujaan hatiku
Apakah kau memberiku satu arti
Sedikit rasa yang bisa kumengerti
Bukan sumpah atau janji

Buktikanlah bila kau ada cinta
Setulus hatimu bisa menerima
Sebatas kejujuran yang kau miliki
Bukan sekedar bersama

Jujurlah padaku bila kau tak lagi cinta
Tinggalkan lah aku
Bila tak mungkin bersama
Jauhi diriku lupakanlah aku
O... Ho... O... Ho...

Jujurlah padaku bila kau tak lagi suka
Tinggalkan aku
Bila tak mungkin bersama
Jauhi diriku lupakanlah aku
Selamanya




pernah tak lagu ni memberi makna dalam hidup korang????
yapp, saya pernah dan selalu akan...

No comments:

Related Posts with Thumbnails