Sunday, October 10, 2010

Oh Hati~~~~



OH HATI~~~

maafkan saya....
maafkan saya...
maafkan saya...

saya tahu kamu sakit...
saya bersalah sebab menyakiti kamu...
tapi kamu lah yang paling memahami diri ini...
kamu yang paling faham apa yang saya mahu kan...

saya telah mencuba untuk tak menyakiti kamu...
tapi kamu tetap sedih sebab saya juga sedih...
saya cuba untuk gembira kan kamu...
tapi kamu juga tetap sedih di dalam...
sekarang saya keliru...
saya cuba tanya kamu...
sebab kamu yang paling memahami saya...
tapi, kamu pun tak tahu jawapan nya...

saya boleh menunggu dia...
saya mahu menunggu dia...
tapi, betul ke apa yang saya buat sekarang ni???
ramai orang tak setuju dengan tindakan saya...
mereka kata saya akan lebih menyakiti kamu nanti...

tapi, saya tak berdaya...
sebab kamu juga mahu apa yang saya mahu...
walaupun saya cuba menghasut awak...
memarahi awak...
supaya menjauhkan diri dari masalah itu...
tapi kita tetap balik kepada masalah itu...

ke mana hala tuju kita sebenar nya???
adakah masa depan yang saya impi kan nanti???
mungkin kah saya dapat apa yang saya harap kan nanti???

ohh hati....
berikan saya jawapan itu...

maafkan saya sebab menyakiti kamu
demi dia.....


No comments:

Related Posts with Thumbnails