Friday, October 22, 2010

22.10.2010

Assalamualaikumm.....
i love surfing the net...rndomly google things...hop to one website to another....it's heaven....lagi-lagi kalo window shopping or fashion thingy...memang best lah....banyak boleh dapat input-input menarik....hehe~

sometime ago, i randomly google or bloghopping...dah tak ingat dah....then i came across these words or we can say puisi lah...for me, it's soo beautiful...made with hearts full of love, deeply in love and lots of memories too...

let's share this...
^o^

I MISS YOU...

to my dearest
i didn't even know if u are reading this
but, i do hope u will read this
i'm to shy to say this to u myself
or should i say i think i should not tell u these

i miss u
the old u
i miss our great times together
i miss that years
i miss your smile when u see me at school
i miss the chocolate u gave me
i miss your letters
i miss to see u everyday

i really miss u
even i just meet u one second ago
i still miss u

i miss your warm hands 
that used to warmed my icy cold hands
i miss when we were holding hands together
took 1 or 2 rounds in the mall
eating ice-creams together
i miss our memories

u own the deepest corner in my heart
and i think no one would ever take that from u
that place is only for u
your name is written there

saya rindukan awak
saya rindu menyalami tangan awak
lalu mencium tangan awak
dan awak akan mencium kepala saya
perasaan itu sangat syahdu
saya rindukan perasaan itu

sepanjang kita bersama
saya belajar pelbagai perkara dari awak
dari sekecil-kecil perkara
hingga sebesar-besar perkara
yang mendewasakan saya

ya,
saya membesar bersama awak
saya belajar menjadi matang kerana awak
itu yang paling penting
mungkin saya tak akan menjadi seperti saya sekarang
kalau bukan kerana awak

terima kasih kerana bersama saya selama ini
banyak yang kita dah lalui 
untuk sampai ke tempoh ini
terima kasih kerana bersabar melayan kerenah saya
terima kasih kerana membahagiakan saya
terima kasih kerana mendewasakan saya....

-anonymus-


sooo, macam mana??? bagus tak??? maaf ya anonymus...saya lupa betul di mana saya copy kata-kata ini...kalau ada antara kamu yang berasa kenal atau berasa ini kepunyaan kamu sila tampil...saya akan pulangkan copyright puisi ini pada kamu :)

antara yang paling saya suka adalah, "saya membesar bersama kamu" "terima kasih kerana mendewasakan saya"

saya rasa mereka ni mesti dah lama bersama...mungkin dah 4 tahun atau 5 tahun atau lebih...sebab nya dari ayat tu lah...tak kan la baru kenal setahun dua da boleh "membesar bersama"...betul tak???? opps...membesar bukan bermaksud membesarkan badan oke!!! tapi grow up...adoii...kamu-kamu ni sila jangan fikir negatif yekk...huhu~

oke lah...kepada anonymus, saya doakan kamu tetap bahagia oke!!! 
saya pon nak bahagia macam tu jugak...hehe~




dan....
saya terjumpa ini....sangat cute..hehe~




super duper cute...kikiki~



2 comments:

Annisa said...

nice wordinglah kawan (^-~)

Nurna said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts with Thumbnails