Tuesday, October 12, 2010

Maafkan Saya....

Assalamualaikummm....


saya telah berjanji tak akan bercerita tentang hati dan perasaan saya di dalam blog ni masa saya mula kan blog ni...sebab nya, dah cukup lah segala perasaan saya telah saya luahkan dalam blog lama...so, pada blog baru ni, saya berhasrat untuk hanya bercerita tentang perkara-perkara gembira saje...i want to avoid all my saddness to be shared here...cukuplah saya sorang yang tahu dan tak perlu orang lain tahu....

tapi, saya kalah...saya mungkir pada janji sendiri...2-3 post saya sebelum ni, jelas menceritakan kesedihan saya...luahan perasaan hati yang sedih...saya tau saya tak sepatutnya bercerita tentang itu di sini...tapi, saya kalah pada perasaan sendiri...

bohong kalau saya kata kan saya tiada tempat mengadu...memang saya ada tempat mengadu...memang ada orang yang sudi mendengar segala keluhan hati saya...tapi, kadang-kadang ada juga certain perkara yang saya tak sanggup nak kongsi bersama mereka...saya risau mereka tak faham perasaan saya...saya da tak mampu nak mendengar komen negatif dari orang lain....

jadi, akhir nya saya memilih blog ini....

mungkin lepas ni saya patut mula menulis diari semula...dah lama saya tinggalkan dunia menulis diari...sejak mula kenal blog, inilah diari saya...

mungkin betul saya perlu mula kembali menulis diari rahsia....


i need to learn to keep my promise...i promise i will try harder....



hello kitty says sorry on behalf of me....
:(

2 comments:

Annisa said...

dear my sis, em..ada perkara kita sendiri tak dapat luahkan walaupun dengan menaip kan..sebab tak semua sampai pada orang yang membaca or mendengarnya.. :(

sha buat satu lagi private blog as my diary :) best sebab dalam tu sha boleh tulis pe sha nak and baca sorang sorang.. (sah gila) -__- haha

and jika hati ni terbuka, maybe diary itu akan dibuka.. :)

nurna, senyum taw.. :) ceria macam hello kitty taw ♥

Nurna said...

yapp u r rite my dear sis...
i lap u lah....hahaha~

emmm...kadang2 respon org pon x separti yg kita harap kan...

hello kitty always saved my day....huhu~

Related Posts with Thumbnails