Thursday, January 27, 2011

Orang Kata Ada 7 Orang Yng Wajahnya Seiras Dengan Kita...

Assalamualaikumm....

emmm....korang percaya tak????? saya agak percayalah...tapi tak yakin pulak betul 7 orang ke tak...sebab nya dari kecik ramai jugak orang kata muka saya ni macam muka kawan diorang lah, sedara lah, macam pernah nampak la...macam-macam lah...memang da labih 7 kali pon orang cakap macam tuh...haha...i bet u all pon macam tu kot...

but, this girl really made me thought of someone...the way she smile, raut wajah dia, kalau tengok sekali imbas memang saya teringat dia...no need to say dia ni important or not in my life...but, she always in my mind...hah...berbanggalah kamu yek...bukan senang saya ni nak asyik ingat pasal orang lain jek...lagi-lagi kalau orang tu saya langsung tak pernah jumpa apalagi bercakap...cuma pernah tengok gambar...jadi, u are kind of something in my life...wahaha~

the one yang saya cakap muka macam dia tu is this very lovely girl...

 SITI SALEHA

pada yang tak tahu, Siti Saleha ni is sister to Sam Bunkface...mix Malay/British uuuu.... i adore her skin...putih, mulus wahh jeles betullah...so, i'm on my way for achieving skin like her...hahaha~

so, for that girl...sila jangan kembang kuncup dulu lah ye..i just say u look like her...not completely look alike...she just remind me of u...meaning that she is wayyyyyyyyyy above u....dia lagiiiiiiiiiiiiii cantik dari awak tau...huhu...oppps, sila jangan terasa....lalalaaa~

2 comments:

cik mici said...

haha...bengang nampak...haha~~~

aku tau muka artis tu mcm sape...

Nurna said...

haipp...shut me weh...nanti ade orang perasan...kembang kuncup plak die...hahaha~

Related Posts with Thumbnails