Saturday, January 1, 2011

2010 Overview...

Assalamualaikum.....

memandangkan ori ni adalah hari terakhir bagi tahun 2010, maka marilah kita melihat apakah yang telah berlaku sepanjang 2010 ini...cewahhhh...bapak skema nye ayat...hoho~

like last year,  saya ada buat overview jugak...siap 2 part lagi...haha...tapi tahun ni macam malas sikit...so, saya buat brief overview je la ek....ok, let's take a look...............


MY 2010 OVERVIEW

1. saya merantau jauh pegi praktikal kat Hospital Mersing selama 14minggu...merana gak lah mula-mula...pastu sayang plak nak tinggal hospital tu....pengalaman pertama memang sangat best...i made friends with all the pharmacy staffs and they were soo nice...i'm happy i met them...thanks a lot :)


sepanjang saya di sana,   family saya datang 2 kali then last sekali datang amek saya masa last day...heaven sungguh dapat spent time macam tu...rindu betullah..hehe~



2. had a great family vacation to Kedah....5 hari kat Kedah sangat seronok...asal nya dapat jemputan kenduri kahwin then alang-alang terus lah cuti-cuti Malaysia sekali...hikkks~


dua kali ke Muzium Padi 2 hari berturut...haha...nasib guard situ tak kenal muka kitorang...


3. i got great friends....haha...what can i say...mereka ada semasa susah dan senang saya...love u all lah...

yang tak masuk gambar jangan terasa hati ek....
sorry laptop baru pas format so serabut lagi...
macam gambar da banyak hilang....
wuwuwu~
sorry dear friends....

4. will not discussing any love matter here....haha. ..i just pray for a lot more happiness this year....

5. my dearest dad fall sick....pengsan pada subuh 31.10.2010...doctor diagnose as brain aneurysm...atau bahasa senang kebocoran pada salur darah dalam otak...until now he remain coma...but not fully dah la...lepas raya haji dah boleh bukak mata then ada respon sikit-sikit...for doctors he still in coma state....sekarang di HKL...tolong doakan kesejahteraan ayah saya ye....

masa di icu....
sekarang tak macam ni lah...
latest pic belim transfer lagi....
lupa plak...hehe~

6. masih berulang-alik ke HKL setiap hujung minggu & cuti...so, Isnin-Jumaaat sila cari saya di Farmasi Hospital Selayang...weekends saya di HKL...haha~

7. masih belum mahir memandu kereta...harap jek dah ada lesen setahun tapi hampeh....kalau nak naik kereta dengan saya sila tahan kelajuan 40KM/J...haha...kalau highway mungkin boleh lebih laju...belum cuba lagi....wawawa~
meh la ajar saya bawak kereta...abang-abang saya semua bizi...kesian la kat saya nih....huhu~


ermmm...tu je lah overview untuk 2010...tak ada yang menarik sangat pon tahun 2010 ni...tapi, saya harapkan 2011 will be more exciting...hehe~


No comments:

Related Posts with Thumbnails