Tuesday, September 14, 2010

I'm Back....But Not For Good...haha~

Assalamualaikum....

pardon me everybody....lama sangat dah saya menyepikan....ermmmm....seyesly sekarang ni mood blogging telah di-spoil-kan oleh line tenet yang macam hampeh kat kampung ni....alahai....GPRS je kan....so what do u expect???

ohh....sebelum terlambat saya nak ucapkan~~~~

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN!!!!!!!!!!!

as u all know...my life has been hectic for these past weeks...nak cerita pon malas sebab da basi...wahaha~
dan sekarng saya sedang bersenang-lenang di rumah untuk tempoh masa yang lama....haha...sokka sokka...saya dapat cuti sampai hujung bulan ni....then 4th OCT 2010 da stat posting semula....ohhh...saya dapat posting kat Hosp. Selayang...yipppieeee!!!!!

selesai satu masalah sebab tak payah nak angkut segala barang ke mana-mana....hakhakhak~
so, sesiapa yang rindu-rindu kat saya, boleh lah datang melawat saya kat Jabatan Farmasi Hospital Selayang....ehh, jangan datang sekarang yekk....i'll be available from 4th Oct until another 3 months....so, dalam awal Januari i'll be gone lah yek...huhu~

ok, lets overview raya neh....overall seronok sebab almost all my siblings at home....sebab nye memang tahun ni turn raya rumah saya....tahun depan turn raya umah mentua masing2....kitorang gilir-gilir macam tu supaya my parents ade peluang balik kampung raya dengan nenek....teeheeee~
oppss....yang sorang ni belum ade mertua....aiyyyarkkk!!!

ok lah...gambar raya akan menyusul...tapi tak tau bila...rasa malas nak tayang sebab banyak gambar saya jek....wahaha~
almaklum lah, gila amek gambar sorang2....ni lah padah nyewww....=___+"

i'll be back for more updates ^_^
tapi tak tau bila -_-"


No comments:

Related Posts with Thumbnails