Wednesday, September 29, 2010

Good News Everybody!!!!! And also Bad News...

Assalamualaikummm....

lama betul kan saya x update pape...well, tak ade pape yang nak diceritakan...saya still lagi cuti ni...so, this is my last week...weekend ni terpaksa pulang ke pangkuan kolej tersayang lalu bermula posting....aiyaaaaa~

next Monday da stat posting lorr...macam tak percaya jek...hehe...rasa baru jek balik dari posting kat Mersing hari tu....ni da nka kena posting semula....tapi yang best nye, tu menandakan saya pon x lama lagi abes belajar....yahoooo!!!!! x sabar ok nak berambus dari kolej tu....ahaha~

ok enough said....

saya baru balik dari hospital ni....pagi buta tadi matahari belum naik, dalam pukul 5.00 kot tiba-tiba badan sejuk semacam pastu gigil-gigil macam duduk kat Kutub Utara jek...seyesly gigil-gigil nasib gigi x ketap-ketap jek...mak saya da takut da....selimut 3 lapis, picit sana picit sini tak jalan gak...at least terpaksa admit saya kat wad kecemasan....hohoho~

oh ye....lupa nak cakap...saya da 2 hari demam...demam bese jek...tapi, makan panadol tak kebah-kebah jugak...semalam mak ajak pegi klinik tapi saya degil..bukan apa...klinik swasta kan mahal...malas lorr...paling pon nanti doktor bagi antibiotik + panadol...pastu kena kat RM50...haiyaaaaa~
patut la doktor cepat kaya...huk3~

ok sambung...sampai wad kecemasan, nurse amek BP dengan suhu...BP normal lagi, hamekk koo suhu 40 degree da...wakaka~
gileww panas...high fever da ni....terus masuk amek darah sume then masuk air....uwaaaa~
nurse x inject mase amek darah...cuma dia cucuk tempat masuk air tu then kuar kan darah dari situ jekk...alhamdulillah...kalo tak, kena plak cucuk 2 tempat...ngeeee~


GOOGLE sajekk...
sakit woo bekas tempat jarum tuh....da nurse cakap urat saya halus sangat....sakit tangan ni die ketuk-ketuk bagi urat timbul...adeiiii....dugaan betullah....after da nak abes 1 botol tuh, doktor suruh lak buat urine test...macam-macam la doktor neh...

then, masuk lak botol kedua...baru jek suku, nurse kat saya da boleh balik...horeeeeyyyy!!!! happy koo...even kepala still pusing-pusing nak pitam...at last doktor diagnose UTI...owh....takut saya...ingat penyakit kronik tadi...hikks~

tapi,until now, kepala still berat lagi, tapi gagah kan diri gak...sebab nak chech e-mail...then alang2 update la sikit...ngeee~

doakan saya cepat sembuh!!!!!!

owh, good news is...pre-order contact lens extended until 7th OCT 2010....enjoy shopping!!!!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails