Monday, August 30, 2010

Long Silence....

Assalamualaikum....

lama betul saya x update pape kan...saya mintak maaf yek...banyak sangat masalah yang melanda saya skang ni...meh-meh saya state kan masalah saya ok...huk3~

assingnment melambak....
final presentation untuk project research lagi...
final exam yang tak tau bila ni...
jadual posting pon x tau bila nak keluar...
briefing posting pon belum lagi sebab jadual belum keluar...
tambah plak laptop buat hal....
virus da melambak-lambak dalam nih...
line tenet pon buat hal...

seyesly hidup saya memang tak tentu arah 2 3 minggu nih....semalam da confirm dengan abang nak balik raya sama dengan dia...ingat kan selesai da la masalah balik raya...alih-alih final exam ade masalah plak....adoiiiii~  memang stress gileww ah...

semua benda memerlukan otak bekerja dengan kuat nye....paling penting final ni la...da la belum sentuh pape lagi...masih bersilat dengan assignment ni...pendek kata hidup saya memang hectic sekarang ni....saya rase nak lari balik kampung jek...biar kan semua ni...malas nak fikir...muahahaha~

kalau la boleh, memang lama da saya buat....lalalalala~

so, cerita memang sangat banyak...psssst...saya sempat shopping raya tau....hikkks~
nanti i story mory ok....maybe bila semua ni da selesai, agak nye pas raya baru selesai kot...baru saya buat come back....wakakaka~
come back tuh...melampau nah ayat....lalalala~




okeh...nak letak gambar latest saya pon tak dapat....belum transfer gambar dari handfon lagi.....hihihi~

so long readers....i'll be back soon....hehe~
(^_^)

No comments:

Related Posts with Thumbnails