Monday, August 2, 2010

Cerita Ibuku Hilang....

Assalamualaikum...

salam isnin anda semua....harus la semangat bila hari isnin tau...no more lembik2 ok...haha~  ( <---ngata diri sendiri sebab pagi tadi sangat malas nak pegi kelas...ahaha~)

ok...berbalik kepada tajuk entri...hah...terkejut tak??? mak saya ilang kejap hari ni...missing in action...haha~
alkisah nye, mak saya tu demam...so saya pon teringat nak call die tengahari tadi... call banyak kalo tapi tak angkat...ah, sudaa...mana plak mak ni pegi...call plak ayah...tak diangkat jugakk...banyak kali call pon tak angakt...saya da stat gelabah daa...takut pape jadi plak...mak saya jarang tak angkat call...

then, saya call plak kakak saya yang dok dekat dengan umah mak...akak cakap die call mak pon tak angkat2 jugak..abang saya call pon mak tak angkat....ahh, sudaa....seyesly gelabah gileww time tu...otak asyik fikir macam-macam...akak suruh saya call akak abang yang lain...ok la...saya call akak yang sulung...masuk voice mail la pulakk..

makk aihhh...ni hari orang komplot tak angkat call kerr???? saya bukan setakat daa gelabah ni...ni daa membuatkan hidup ku tak tentu arah daa...adoiii~

last sekali saya cuba jugakk call mak saya banyak2 kali...at lasttttt.....mak saya angkat jugakk!!!!! Alhamdulillah....akhir nya!!!! hahaha~

nak tau????? rupanya mak saya kat umah nenek sedara...die tak angkat call sebab dok kat luar umah...tak dengar henpon bunyikk....huhu~

umak nenek sedare saya tu jauh la jugakk...da la pegi tak bagitau akak saya...melilau kitorang sume cari...then, yang comel nye, mak saya bolee plak cakap dengan tak bersalah nye....
"owh, yeke...hehe~"

haha..comel betul mak ni...saje buat anak2 die sume risau...



i love u mommy...
i love u daddy...

yang tudung merah tu makcik saya ek...
yang lain2 tu anak sedare saya...
huhu~

No comments:

Related Posts with Thumbnails