Tuesday, August 10, 2010

I'm Back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Assalamualaikum......

hallu...hallu.....anybody miss me?????  *wink*wink*
jangan tipu....berdosa tau...wahaha~

ohh, yeahhh!!!! i'm back everybody...feels good to be back here....miss everything lah...ehehe~
saya da sihat skang ni....seronok rase bila da sihat ni...saya tak suka sakit ok...sangat-sangat tak best....serta manyakit kan...ohoho~

alkisah nye, saya demam seminggu...kali ni demam + tonsillitis plak....memang lengkaplah segala sakit saya dapat dalam sebulan ni....harap-haraplah lepas ni tak sakit daa...nak masuk bulan puasa da ni....tak larat laa kalo nak sakit lagi...hoho~


ok...daa la cerita pasal sakit nii...bosan tau...huhu~

mari kita cerita pasal lain plak....  :)

last weekend saya balik kampung....yayyyy!!!!!



mak ayah saya buat kenduri..so, wajib la saya balik kan....huhu~
opps, not kenduri kawen yekk....kenduri doa selamat + arwah jek...kan da nak puasa ni....so, memang da jadi tradisi family kitorang untuk buat kenduri before puasa...ngeee~

yang best nye, adek-beradek saya sume balik...huhu~  cuma my bro yang kat Senawang jek tak dapat balik....memng best ah...havoc gileww umah...but,, sorry...no photos...saya masih ke-demam-an so, no mood nak amek gambar sume....haha~

ok la..nak tido da...kecewa dengan line internet skang ni...lembap gilossss!!!!  nak blogwalking bagai pon tak berjaya....haha~

daaaaaa~~~~~

No comments:

Related Posts with Thumbnails