Wednesday, February 9, 2011

Back To School!!!!!!!!!!

Assalamualaikum.....

3 weeks has come to the end...kenapa lah masa cepat sangat berlalu...rasa nya baru sekejap saya tinggalkan Hosp. Selayang...now is time back to college life....what a life..phewww~

my college life is not as interesting as some student...but, i guess for this 2 last semester, i'm gonna do my best...yeahhh...sekarang ni masa-masa kritikal...lagi-lagi this upcoming final presentation...wahh...belum tau macam mana lagi...ni pon da rasa seram sejuk ni....mana tak nya, saya bakal jadi orang kedua yang akan present depan lecturer nanti...hah..tu lah nasib badan orang yang nama nya mala huruf A....hmmm...nanti saya nak namakan anak saya mula dengan huruf A jugaklah...biar diorang rasa apa yang saya rasa....hahaha...kejam betul mak neh....wuwuwu~

harapnya perkara-perkara yang baik aje lah yang akan berlaku lepas ni yek...huhu~
pray for me guys!!!!!!!!!!!

wait for me!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails