Tuesday, April 19, 2011

Wanted : I Need Help!!!!!!

Assalamualaikumm....

ok straight to the point ajaa...i need help...really need a big favor from u all...saya meminta bantuan kawan-kawan sekalian untuk mencari info beberapa barang yang saya sangat perlukan...

 here's the two garments i need...



i'm sure u all mesti pernah tengok baju2 ni kat mana-mana kan???? so, here's the favor...
kalau korang ada nampak top & dress ni kat mana-mana blog @ fb, tolong bagitau saya yekk...
the lowest price saya pernah jumpa is under RM30...tapi website ni jual wholesale la pulak...min order 10pcs...sapa mau pakai bayak-banyak lorrr...haha...nak buat business belum ada modal...
 so, kalau korang jumpa yang price dia under RM40, please tell me ok...i really need these two...sume tempat saya tanya da abesssss...stresss ok....grrrrr....

ini serius yekk...saya da penat google berhari-hari, browsing page by page...tapi, masih tak jumpa lagi yang available...penat dan stress tauuu....
wah, banyak petul stress nih....hihihi~
tolong yek kawan-kawan....pleaseeee~~~

No comments:

Related Posts with Thumbnails