Saturday, March 26, 2011

Tiba-tiba Saya Rasa....


Assalamualaikum...

mood malas update blog semakin menjadi-jadi nih...adoiiiii....tak ape lah..lepas ni kita berusaha lagi yek...hehe~

sebenarnya saya nak cerita pasal seseorang nih...owh...siapakah dia??kontroversi...kontroversi...haha...
tak de lah...gimik je ok...hikks~

so, mari-mari lihat siapakah dia!!!!

taraaaa!!!!


Redza Minhat

comel kan dia??? 
ok,,,memang tiba-tiba saya rase die comel...wat to do....hehe...
 ni kes lepas tengok balik "Pisau Cukur" hari tu la...watak die sangat sweet dalam cite tuh...



yess...saya suka lelaki yang memahami & tak mendesak...penat tau cakap dengan orang yang tak paham bahasa nih...
kejap lagi meroyan plak saya...hahaha...



i like him better with braces...nampak cute...wahaha...berdarah hidung macam nih....



he without braces tak comel sangat laa...sory Redza...
:)
but, u look encem...definitely....hehe~

No comments:

Related Posts with Thumbnails