Wednesday, December 1, 2010

Menyepi Dan Kesepian + Ribbon Time !!!!!....

Assalamualaikum...

wahh...lama betul blog ni tak berupdate yek...sory my dear blog...tuan mu sangat malas menjaga kamu....sanggup dia biar kamu terbiar....ish...ish...ish...hakhakhak....sory lerr korang sume, saya bizi sikit la skang ni...sebenar nye bukan la bizi tahap gaban pon...tapi, seyesly tak ade mase nak berlibur...cewahh...berlibur uu...i likeee....hikks...actually, i mean saya tak ade masa terluang nak bersenang-lenang lalu tertimbullah idea nak update ape kat blog...teeheee...jangan bagi saya stat mengarut sebab nanti da tak boleh nak stopp...erkk???  -_-"

rutin harian sekarang sangat pack...bangun 5.30am bersiap pergi keje...bla bla bla keje keje keje...sampai umah 7.30pm...makan rehat online check e-mail, fb, blog...12am tido...keje berdiri berjalan 8am-5pm....fuhh...daya korang???? total duduk tak sampai sejam pon...hamekk koo...sabau jek la...da keje kan...nak buat macam mana...adehhhh~

then, weekend menjaga ayah di hospital...setengah hari pulak di hospital...terasa da tak sempat nak kumpul tenaga pon...tak ape lah..dugaan ALLAH macam-macam...kami masih bersyukur ayah masih ade peluang untuk sembuh...mungkin ambil masa yang lama, tapi atas izin ALLAH kami harap sangat ayah dapat sembuh sediakala....

di sebalik hati yang selalu gundah & kepenatan tak tertanggung itu, saya perlu terus ceria...yapp...bila hati mahu ceria, fikiran pon mula lapang...jadi saya pilih fesyen!!!! hik3~
ape kaitan fesyen dan hati ceria???
bila rasa diri lawa, keyakinan diri bertambah lalu hati menjadi ceria...wahahaha....
(part bila rasa diri lawa sangat tak bolah blah ok...bagi la saya can perasan sekali sekala...hek3...)


 setakat ini saya mampu...
:)
hari lain malas bergambar....

tapi saya akan terus cuba menggembira kan hati ini...
selain shopping, kita perlu menggayakan barang yang dah di beli...
betul tak????
hehe~

No comments:

Related Posts with Thumbnails